Тук ще откриеш отговори на

Често задавани въпроси

ЗА СЛУЖИТЕЛИ

MindFit е онлайн платформа, която дава достъп на служители от различни компании до предварително подбрана мрежа от специалисти в сферата на психологията и психотерапията.

MindFit не е лечебно заведение и не предлага медицинско обслужване, както и отговори на медицински въпроси.

MindFit работи на абонаментен принцип. За да можете да се възползвате от услугите на нашите специалисти, следва Вашият работодател да сключи договор с МайндФит България ООД и да Ви съдейства за създаването на Вашия профил. В зависимост от плана, който е избрал Вашият работодател, можете да се възползвате от съответен брой сесии месечно чрез платформата на MindFit.

За да се възползвате от услугите на специалистите, които са част от мрежата на MindFit, е необходимо Вашият работодател да е сключил договор с „МайндФит България“ ООД и да предлага тази опция под формата на социална придобивка. Ако смятате, че MindFit е нещо, от което Вие и Вашият екип бихте имали полза, можете да попълните нашата контактна форма или да се свържете с нас на hello@mindfit.bg.

MindFit подбира професионалисти само със завършено висше образование, които разполагат с нужните квалификация, етика и морал. Всеки психолог или психотерапевт, който става част от мрежата на MindFit, следва да приеме Правилата и Нормите на МайндФит България ООД, които са създадени в унисон с препоръките на Етичния Метакодекс на Европейската федерация на психологическите асоциации, Етичния кодекс на българските учени и Етичния кодекс на Дружеството на психолозите на Република България.

Специалистите, с които работим, са изключителни професионалисти. С всеки от тях сключваме индивидуален договор, който включва и специални Правила и Норми, които са задължени да спазват при изпълнение на ангажиментите си към MindFit и клиентите си. При неизпълнение на договора, психолозите и психотерапевтите носят юридическа отговорност. Информация, свързана с Вашия избор на терапевт/и, остава конфиденциална за работодателя Ви, което прави невъзможно осъществяване на връзка между него и Вашият терапевт.

Можете да се свържете с нас чрез нашата контактна форма , да ни изпратите имейл на hello@mindfit.bg или да ни се обадите на телефон +359 896 86 03 04 между 9:00 и 19:00 ч. Ако нямаме възможност да Ви вдигнем в момента или ни звъните в извънработно време, ще Ви върнем обаждане при първа възможност!

В секция “Нашите специалисти” (видима щом сте логнати) ще откриете интерактивна карта, която показва локацията на всеки един от тях. Когато натиснете върху снимката на съответния специалист ще ви излезе страница с пълна информация за образованието, експертизата, мисията и години на практиката му.

Ако след обстойно разглеждане на специалистите не можете да се спрете на някого, не се колебайте да ни пишете на hello@mindfit.bg и ние ще се отзовем за индивидуална консултация с цел по-информиран избор. С MindFit можете да посетите колкото терапевти желаете, ако повече от един Ви изглежда подходящ.

Когато влезете в своя акаунт в MindFit, отивате на профила си и избирате “Запази час”. Избирате дали предпочитате сесията да се проведе онлайн или офлайн. Избирате терапевт, с когото бихте искали да проведете Вашия час, както и удобен за Вас ден и час. В графика на терапевта са маркирани в зелено блоковете, в които терапевтът е свободен и може да Ви приеме. Когато потвърдите запазения час, ще получите имейл потвърждение от нас.

MindFit дава възможност за провеждане на консултации и извън тези, които Вашият работодател е покрил. За целта е необходимо да заплатите с карта своята консултация по време на записването на час с психотерапевт чрез платформата на MindFit.

На този етап платформата на MindFit е предвидена само за регистрирани потребители.

За да се включите в платформата, трябва да уведомите Вашия работодател, че искате да се възползвате от услугите на MindFit. Той ще изпрати Вашия имейл към наш екип, който да активира Вашия профил. При активиране на профила ще получите потвърждаващ имейл и ще можете свободното да достъпите платформата.

При запазване на час в платформата, ще получите потвърдителен имейл от нас. В него ще са упоменати дата, час, дали сесията ще се проведе онлайн или офлайн.

Възможно е да сте сгрешили някой от символите при въвеждане на имейла или паролата при регистрация. Ако сте получили писмо с потвърждение на регистрацията, значи имейлът Ви е въведен правилно и сте сгрешили паролата си. Можете да поискате нова парола тук. Ще Ви бъде изпратен имейл с потвърждение за смяна на парола. Линкът за смяна на парола, който ще получите, е валиден 24 часа.

Имате възможност да отмените час до 24 часа преди настъпването му. В противен случай часът ще се счита за проведен.

MindFit следи стриктно за това специалистите, с които работим, да са коректни спрямо клиентите си, затова можем да Ви гарантираме сигурност при запазването на часове. При включването на психолог/психотерапевт в мрежата на MindFit се сключва договор, който изисква постоянно актуализиране на графика.

Влезте в своя профил и натиснете на секцията „Изминали сесии“.

ЗА СПЕЦИАЛИСТИ

Можете да подадете заявка за включване, като попълните нашия формуляр за кандидатстване. След като заявката бъде прегледана от екипа на MindFit, ще получите обратна връзка на посочения телефон или имейл адрес. Може да се свържете с нас на hello@mindfit.bg или чрез нашата контактна форма.

MindFit е онлайн платформа, която дава достъп на служители от различни компании до предварително подбрана мрежа от психолози и психотерапевти. За да можем да съдействаме на повече организации, предлагаме гъвкави опции за съвместна работа. От това зависи и на какъв принцип работим с нашата мрежа от професионалисти. Ако искате да научите повече, свържете се с нас на hello@mindfit.bg или чрез нашата контактна форма.

Имате възможност да въведете графика си ръчно в меню Календар – Дневен или седмичен изглед. Там отбелязвате часовете, в които сте заети и нямате възможност да поемете клиент на MindFit.

Имате възможност и да зададете работен график по подразбиране. Това става в меню Настройки > График на специалиста > Задай персонализиран график. Там отбелязвате дните и часовете, в които имате възможност да поемете клиент на MindFit. Часовете, които зададете там, ще се отразят върху целия ви график.

Към момента имате възможност да въвеждате само отделни часове. Платформата се надгражда постоянно и скоро предстои да добавим още функционалности и нововъведения.

Да, специалистите получават имейл, в който се потвърждава съответната дата, час, дали сесията ще се проведе онлайн или офлайн.

Ограничение от страна на MindFit няма. Всички сесии, които клиентът си запази през платформата, се заплащат от нас към Вас по банков път.

Да, имате такава възможност – сайтът работи на всякакви браузъри.

Сесиите се считат за проведени, ако са запазени през платформата на MindFit. Отразяват се автоматично в системата и се заплащат от нас към Вас по банков път.

Първата възможност за запазване на сесия е след 48 часа.

Ако клиент отмени уговорен час за провеждане на сесия в срок по-малко от 24 часа до началния момент на започване на сесията, то се счита, че сесията е проведена и възнаграждението е дължимо.

Към момента онлайн сесиите се провеждат в избрана от Вас и клиента платформа.

 

Страницата се разширява и допълва непрекъснато. Aко не сте открили отговор на въпросите си, попитайте ни чрез нашата контактна форма или пишете на hello@mindfit.bg. 

Абонирай се за нашия бюлетин

Ако искаш пръв да научаваш за новостите покрай MindFit.

Вход